Translate

неділя, 24 серпня 2014 р.

Дивний тортик "Дрова під снігом"

Цей, дивної форми, тортик останній раз я пекла більше 10 років тому. Згадала про нього саме тоді, коли літня спека огорнула нас своїми гарячими обіймами. Мої діти ще такого торта ніколи не бачили і не пробували.
Отже. Для тіста нам потрібно:
1п. маргарину
1 скл. сметани
1 ч.л. соди погасити оцтом
3 скл. муки.


Поділити тісто на 3 частини. Кожну частину розкачати в пласт розміром приблизно 35х35см.
Поділити на 5 смужок.

На кожну смужку викласти вишні і можна трішки присипати крохмалом (для того щоб сік не витікав). Загорнути тісто в трубочку. Так спекти 15 "дров".
З 800 гр. сметани приготувати сметанковий крем.
Складати "дрова" гіркою і перемазувати кремом.

Пекла цей тортик на свій День народження. Так співпало, що дров було спечено 15 і за святковим столом нас мало бути стільки ж. В процесі випікання синулік пробував вияснити який це буде торт, я не дуже хотіла відкривати секрет. Тоді він сказав таку річ: "А, я вже зрозумів, завтра кожен з гостей отримає по одній паличці. Можна я свою з`їм сьогодні?"

На наступні вихідні, на прохання моїх дітей, змушена була пекти його ще раз. Першого разу всі дрова були вишневі, наступного разу були частково сливові. Але однаково було смачно.


 


Немає коментарів:

Дописати коментар