Translate

неділя, 30 серпня 2015 р.

Вафельні трубочки

Відпустка ... відпустка... пролетіла на одному диханні і залишила нам чудові спогади.


Вафельні трубочки особисто для мене є своєрідною візитівкою пляжів нашої рідної України.



Готувати їх не складно. Головне мати потрібний інструмент, тобто вафельницю.

Готуємо тісто:
5 яєць
1 скл. цукру
1 пачка маргарину
2 скл. борошна

Яйця збиваємо з цукром, додаємо розтоплений маргарин і борошно.


Вимішуємо тісто, яке має бути схоже на густу сметану.

Дістаємо "девайс із минулого" (вафельницю). Розігріваємо.

Для випікання одної вафлі я брала 2 ст. ложки тіста.
3-4 хв. і вафелька спечена.

Ще гарячою її потрібно скрутити у трубочку. Я це робила безпосередньо на вафельниці. Так мені було найзручніше. При перекладанні на будь-яку іншу поверхню вафля моментально ставала хрумкою і крихкою.

Останній штрих - наповнити трубочки згущеним молоком, або чим забажає ваша душа :)

Найскладнішим у цьому процесі для мене було стримати своїх домочадців за дверима кухні, бо я, як бухгалтер, хотіла знати скільки штук вийде з даної порції тіста.
Ось вони


Найслабша витримка в чоловіка :) . Він навіть пропонував мені хабаря :) Уявляєте? А ще при цьому постійно повторював "Хрустящіє вафєльниє трубачкі са згущьонкай кто желаєт, паднімітє рукі павише, я падайду ".
А коли "тортури" закінчилися було ось це

Немає коментарів:

Дописати коментар