Translate

середа, 14 вересня 2016 р.

Королівський

Хто з нас в дитинстві не куштував в гостях у бабусі смачні, запашні та ароматні завиванці. З маком, повидлом чи горіхами. Особливо смачними, для мене,  вони були на Різдво. Часто печу цей пляцок, і видається мені, що смакую бабусиним завиванцем, при чому з трьома різними начинками одразу. Він добре смакує взимку, і є чудовою альтернативою в літню спеку, коли хочеться чогось безкремового.



Тісто:
8 жовтків
4 ст. л. цукру
6 ст. л. сметани
50 гр. живих дріжджів
350 гр. маргарину
4 скл. борошна
Жовтки розтерти з цукром, а дріжджі зі сметаною. Маргарин перетерти з борошном, додати рідкі складники і замісити тісто.

Поділити на 4 частини.

 У форму для випічки (в мене 20х40 см.) викладаємо одну частину тіста. На неї - макову начину.

Макова начинка:
1 скл. маку
0,5 скл. цукру
2 білки
Мак запарити, перетерти і вимішати з цукром та піною з білків. Я додаю ще 1 ст. л. крохмалю.

На мак викладаємо другу частину тіста. На неї - повидло. Бажано кисле. Я додаю ще трішки перетертої рожі.

На повидло викладаємо третю частину тіста.
На неї викладаємо склянку січених горіхів, або 100 гр. запарених родзинок.
Білки, що залишилися (6 штук) збиваємо в круту піну і додаємо 3 ст. л. цукру. Я іноді додаю ще пакет польського кисілю. Отриману білкову масу викладаємо на горіхи (чи родзинки) і накриваємо то все четвертою частиною тіста.

Змащуємо зверху жовтком, і як є час, даємо підійти тісту хоча б 40-50 хв.
Печемо перших 30 хв. при 180°С, потім збавляємо температуру до 160°С і допікаємо до готовності. Загальний час випікання в мене займає 50-60 хв. Як коли.

Немає коментарів:

Дописати коментар