Translate

середа, 7 січня 2015 р.

"Руденький" тортик

Вже більше десяти років в нашій сім`ї існує традиція, яку я започаткувала, і сама ж її мушу дотримуватися. А полягає вона в тому, що напередодні дня народження я уважно вислуховую усі побажання іменинника щодо тортика і перетворюю їх в реальність.


Мій чоловік є великим поціновувачем меду і медової випічки, тому цього разу наприкінці року ми смакували медовий "Руденький" тортик.

Нам потрібно

3 яйця
3 ст. л. меду
1 скл. цукру
100 гр. маргарину
Це все довести до кипіння.

Коли заварена маса остигне, додати 1,5 ч.л. соди погашеної оцтом та 2,5 скл. борошна.
Тісто буде як дуже густа сметана.

Далі беремо лист пергаменту і малюємо на ньому контури майбутнього торта. У мене це було коло діаметром 26 см. Перекидаємо папір зворотньою стороною, змащуємо і викладаємо тісто, дотримуючись попередньо намальованої форми.

Переносимо це все на деко і печемо приблизно 15 хв. на 180° С

Тісто бажано поділити на 7 частин. Цього разу в мене вийшло 6 коржів.


Крем я приготувала із сметани.

Але можна приготувати заварний за таким переписом:
3 жовтки
1 скл. цукру
1 скл. молока
1 ст. л. борошка
1 ст. л. крохмалу
Жовтки з цукром розтерти, додати частину молока і поставити на вогонь. В другій частині молока розвести борошно і крохмал та додати до киплячої жовткової маси. Охолоджену масу розтерти з 300 гр. масла.
Дуже ніжний на смак. Імениннику вгодила - а це головне.


Немає коментарів:

Дописати коментар