Translate

понеділок, 21 вересня 2015 р.

"Французьке печиво" з маминого записника.

Купив чоловік недавно листкове печиво в магазині. Так почав нахвалювати себе і печиво, що я не втрималася і відповіла, що нічого особливого в ньому (в печиві) немає і я таке зможу приготувати "однією лівою" і буде ще смачніше.
Я знала, що мамин записник мене не підведе.
На вихідних ми мали цілу миску "Французького печива". Не питайте чому "Французького", бо я сама не знаю. Так писало в маминому записнику і крапка :)

Для приготування тіста беремо:

2 п. маргарину
1 скл. сметани
3 жовтки
3 скл. борошна

Маргарин і борошно посікти ножем, додати жовтки і сметану. Замісити тісто і поставити на деякий час в холодильник. (Я місила ввечері і вранці випікала.)

Для витискання печива я використала ось такі раритетні "пристосування"
З їх допомогою витискала такі бублички
З білків, що залишилися, збиваємо вилкою легку піну і окремо готуємо собі тарілочку з цукром.

Кожне печиво макаємо в білки і цукор.
Випікаємо орієнтовно 20 хв. при температурі 180°С
З цієї порції тіста вийшло чотири з половиною таких аркуші
А це ціла миска смачнющого печива

Ну дуууууууууууже було смачне :)




3 коментарі:

  1. Нажаль, печиво не вдалось. Надто жирне - решток з дека зливала. А жаль. Фото красиве. Що в мене не так?

    ВідповістиВидалити
  2. Немає ще маси горіхової(крем) і вишеньки в отворі.

    ВідповістиВидалити